е-магазин

MaxiFlush почистване на упорити замърсявания на двигателите

MaxiFlush – 25 лв.

Мощен агент за почистване на карбуратора, клапата на инжектора, клапата за рециркулация на отработените газове (EGR), декарбонизацията на заседналите бутални пръстени. Незаменим помощник за ефективно отстраняване на въглеродните отлагания и отлаганията на лак от дюзите на инжекторите, клапаните, горивната камера, дъното и буталните канали на разглобен двигател.

  • Най-ефективното почистващо средство днес за упорити замърсявания
  • Лесно премахва коксови и високотемпературни лакови филми
  • Бързо (за 3 минути!) омекотява и разтваря всички видове отлагания от двигателни възли и системи

Приложение

Лесно отстранява коксовите отлагания в карбураторите, на частите от газоразпределителната система и цилиндър-буталната група на двигателя

За 2-3 минути той омекотява и след това измива най-старите отлагания и отлагания от лак върху седалките и клапаните, каналите на отработените газове и на клапаните на системата за рециркулация на отработените газове (EGR)

В рамките на 20-30 минути възстановява подвижността на буталните пръстени, без да се разглобява двигателя, като въвежда лекарството в горното бутално пространство на двигателите през отворите на свещите

 

Почистване на карбуратора:

Извадете въздушния филтър

Стартирайте двигателя

Напръскайте обилно върху видимите части на карбуратора.

Поддържайте по-високи обороти на двигателя, докато почиствате дроселната клапа

 

Почистване на капака на инжектора:

На топъл, работещ на празен ход двигател напръскайте обилно върху дроселната клапа (във всмукателния колектор на въздуха)

Осигурете работа на двигателя при повишени обороти за 3-5 минути

 

Почистване на EGR клапана:

Демонтирайте клапана

Напръскайте обилно върху замърсените повърхности на клапаните.

Избършете до сухо след 3 минути

Повторете почистването, ако е необходимо

 

Почистване на части:

Напръскайте обилно върху замърсени повърхности.

Избършете до сухо след 3 минути

Повторете почистването, ако е необходимо

 

Декарбонизация на пръстени:

Загрейте двигателя. Двигателят трябва да е топъл, но не и горещ

Развийте свещите (демонтирайте инжекторите). Изключете съединителя на датчика за време на запалване, сензор на Hall или комутатора

Напръскайте (до 5 секунди) агента през маркуча на дюзата последователно във всеки цилиндър. Затегнете свещите (поставете дюзите)

Изчакайте 10-20 минути. Развийте свещите (извадете дюзите)

Покрийте дупките с абсорбираща кърпа, за да предотвратите попадането на мръсотия върху боята. Завъртете двигателя със стартер за няколко секунди

Инсталирайте свещи (дюзи) на място

Стартирайте двигателя и осигурете работата му при увеличени обороти на коляновия вал до 15 минути. През това време остатъците от омекотена мръсотия ще бъдат отстранени през изпускателната система.