MaxiFlush почистване на упорити замърсявания на двигателите
MaxiFlush – 25 лв.
Мощен агент за почистване на карбуратора, клапата на инжектора, клапата за рециркулация на отработените газове (EGR), декарбонизацията на заседналите бутални пръстени. Незаменим помощник за ефективно отстраняване на въглеродните отлагания и отлаганията на лак от дюзите на инжекторите, клапаните, горивната камера, дъното и буталните канали на разглобен двигател.
- Най-ефективното почистващо средство днес за упорити замърсявания
- Лесно премахва коксови и високотемпературни лакови филми
- Бързо (за 3 минути!) омекотява и разтваря всички видове отлагания от двигателни възли и системи
Приложение
Лесно отстранява коксовите отлагания в карбураторите, на частите от газоразпределителната система и цилиндър-буталната група на двигателя
За 2-3 минути той омекотява и след това измива най-старите отлагания и отлагания от лак върху седалките и клапаните, каналите на отработените газове и на клапаните на системата за рециркулация на отработените газове (EGR)
В рамките на 20-30 минути възстановява подвижността на буталните пръстени, без да се разглобява двигателя, като въвежда лекарството в горното бутално пространство на двигателите през отворите на свещите
Почистване на карбуратора:
Извадете въздушния филтър
Стартирайте двигателя
Напръскайте обилно върху видимите части на карбуратора.
Поддържайте по-високи обороти на двигателя, докато почиствате дроселната клапа
Почистване на капака на инжектора:
На топъл, работещ на празен ход двигател напръскайте обилно върху дроселната клапа (във всмукателния колектор на въздуха)
Осигурете работа на двигателя при повишени обороти за 3-5 минути
Почистване на EGR клапана:
Демонтирайте клапана
Напръскайте обилно върху замърсените повърхности на клапаните.
Избършете до сухо след 3 минути
Повторете почистването, ако е необходимо
Почистване на части:
Напръскайте обилно върху замърсени повърхности.
Избършете до сухо след 3 минути
Повторете почистването, ако е необходимо
Декарбонизация на пръстени:
Загрейте двигателя. Двигателят трябва да е топъл, но не и горещ
Развийте свещите (демонтирайте инжекторите). Изключете съединителя на датчика за време на запалване, сензор на Hall или комутатора
Напръскайте (до 5 секунди) агента през маркуча на дюзата последователно във всеки цилиндър. Затегнете свещите (поставете дюзите)
Изчакайте 10-20 минути. Развийте свещите (извадете дюзите)
Покрийте дупките с абсорбираща кърпа, за да предотвратите попадането на мръсотия върху боята. Завъртете двигателя със стартер за няколко секунди
Инсталирайте свещи (дюзи) на място
Стартирайте двигателя и осигурете работата му при увеличени обороти на коляновия вал до 15 минути. През това време остатъците от омекотена мръсотия ще бъдат отстранени през изпускателната система.