За ръчни скорости и диференциали
РЕВИТАЛИЗАНТ ЗА СКОРОСТНИ КУТИИ И РЕДУКТОРИ – 38 лв.
Резултати от приложението на ХАДО–технология® за скоростни кутии и редуктори:
- Възстановява в оптимални размери /до 1.6 мм./ износените метални детайли на скоростните кутии, диференциалите и трансмисиите;
- Премахва шума от т.н. „виене в скоростната кутия”
- Улеснява превключването на скоростите;
- Премахва повърхностни дефекти и драскотини по детайлите на редукторите;
- Снижава работната температура на маслото;
- Удължава експлоатационният живот на редукторите;
- Безпроблемен пробег до 300 км. при изтекло трансмисионно масло с препоръчителна скорост до 60км/ч.
Методика на обработване с «гел-ревитализант ХАДО» на редуктори на трансмисии, раздатъчни и скоростни кутии на автомобили
На обработване се подлагат редуктори, раздатъчни и скоростни кутии, детайлите на които нямат 100%-ово износване и макромеханични повреди. Ако механизмът се намира в критично състояние е необходимо да се заменят разрушените детайли.
В скоростната кутия, раздатъчната кутия или редуктора на задния или предния мост се вкарва гел-ревитализант ХАДО за редуктори и КПП (скоростни кутии) в следното количество (виж таблица 2):
Таблица 2. Норми на разход на гел-ревитализант ХАДО за редуктори и КПП (скоростни кутии) на автомобили
Обем на маслената система, л |
Количество тубички от 9 мл, бр. |
Схема на обработване |
1 – 2 |
1 |
еднократно |
2 – 5 |
2 |
еднократно |
5 – 8 |
3 |
еднократно |
8 – 11 |
4 |
еднократно |
11 – 15 |
5 |
еднократно |
Ревитализацията се счита за завършена след 50 часа работа на механизма (около 1500 км пробег).
Забележки:
– Характерен признак за началото на ревитализация е намаляване на шума в механизма още от първите километри на пробега. Ако намаляването на шума (подобряване на работа на механизма) в някой момент спре, това е признак за силно износване на механизма – препоръчителната доза трябва да бъде удвоена.
– Ако след 100 – 200 км пробег не настъпва подобряване на работата на механизма, то най-вероятната причина за това се явява грешна диагностика.
– Да НЕ се прилага в АВТОМАТИЧНИ скоростни кутии!